Szállítás és fizetés
Fizetés
Fizetés utánvétellel: Honlapon kizárólag utánvéttel történő fizetésre van lehetőség. Vagyis a teljes vételárat (amennyiben van, akkor szállítási költséggel együtt) a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldeményt kézbesítő futárnak.
Számla
Szolgáltató a megrendelt termékek kiszállításakor vagy azt megelőzően Felhasználó részére, a kifizetés igazolására, a termékkel együtt kinyomtatott számlát ad.
A Honlapon leadott rendelések kiszállítása a GLS futárszolgálattal történik az online rendelés során a Felhasználó által megadott címre. A futárszolgálat hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között kézbesíti a megrendeléseket. Amennyiben a Felhasználó ebben az időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a szállítási időszakban a Felhasználó biztosan át tudja venni a megrendelt termékeket.
A csomag aktuális helyzetéről a GLS futárszolgálat értesítést küld a Felhasználó részére e-mailben a regisztrációban megadott email címre. Lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a futárszolgálattal felvegye a kapcsolatot a szállítási időpont további pontosítása miatt, melyet a GLS diszpécserszolgálati telefonszámán tehet meg.
A GLS futárszolgálat telefonszáma: +36/1/802-1265
Amennyiben a Felhasználó a futárszolgálat által megjelölt időpontban nem tartózkodik a Felhasználó által a rendelés során megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével a Felhasználónak lehetősége van a futárszolgálatnál vagy a fent megadott telefonszámon új szállítási cím és időpont megadására illetve egyeztetésére. A futárszolgálat további 1 alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását.
A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg az online vagy a telefonos egyeztetésnek megfelelően, azonban, ha a 2. kiszállítás is sikertelen – Felhasználónak felróható okból -, akkor a 2. kiszállítást a Szolgáltató csak akkor kísérli meg újból, ha a Felhasználó a megrendelés ellenértékét a átutalással vagy bankkártyával Szolgáltató részére kifizette és a vételár a Szolgáltató számláján jóváírásra került.
A terméknek a kiszállítást végző személytől való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően Felhasználó a futár távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. A szállítólevél aláírásával tehát elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék).
Ha Felhasználó sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében jegyzőkönyvet kell felvenni. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért Szolgáltató felelősséget nem vállal!
Szállítási költségek
A megrendelés kiszállításának költségei a Honlapon leadott megrendelés végösszegétől függően az alábbiak szerint alakulnak:
Szállítási díjak:
2,0 kg-ig |
1 260 Ft |
2,1 - 3,0 kg |
1 320 Ft |
3,1 - 5,0 kg |
1 390 Ft |
5,1 - 10,0 kg |
1 830 Ft |
10,1 - 15,0 kg |
1 930 Ft |
15,1 - 20,0 kg |
1 980 Ft |
20,1 - 25,0 kg |
2 070 Ft |
A fent megjelölt árak a Magyarország területén történő belföldi kiszállításra vonatkoznak és forintban értendők, mely árak tartalmazzák a 27%-ÁFA összegét és az utánvét beszedési díjat is. Külföldi kiszállítással kapcsolatban kérjük, telefonon vegye fel a kapcsolatot a Szolgáltató ügyintézőjével jelen ÁSZF 1. pontjában meghatározott elérhetőségeken.
Amennyiben a termék mellett a kiszállítási díj: "ingyenes" szöveg szerepel, abban az esetben a termék kiszállítását nem terheli semmilyen díj,vagy egyéb rejtett költség sem.
Szállítási határidő
A megrendelés kiszállításának határideje 2-5 munkanap. A termék kiszállításának pontos szállítási idejét a Szolgáltató Felhasználóval ismerteti a megrendelési folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza.
Szolgáltató – a Felek eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket.
A Szolgáltató késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.
A fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha
-
A Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta, vagy
-
A szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetéséneél fogva a meghatározott teljesítési időben -és nem mááskor- kellett volna teljesíteni.